02 de desembre, 2010

Caprile i Codorníu en la seva línia clàssica

Per primera vegada Codorníu ha decidit vincular el seu anunci de Nadal al món de la moda amb la col·laboració del dissenyador de modes Lorenzo Caprile.

Mar Raventós, presidenta de Codorníu, ha explicat aquest migdia a la fàbrica de Tapissos de Madrid que volien lligar la marca al nom d'un creador espanyol, jove, que vestís a dones emblemàtiques i que s'identifiqués amb els valors de Codorníu.

L'anunci està rodat a Hongría i segueix la línia clàssica de la marca de cava. En aquesta ocasió es veu una model que representa ser Anna de Codorníu, la primera dona coneguda de la família.

El vestit, obra de Caprile, està fet amb teles que procedeixen de vestits que van pertànyer a la dissenyadora francesa Madame Vionnet, que va passar a la història de la moda per ser la primera en harmonitzar elegància i comoditat al vestuari femení.

L'anunci es podrà veure a partir del dia 6 de desembre a les televisions estatals i possiblement també a les dels Estats Units.

A banda d'aquest espot, la firma farà una campanya genèria de la marca Codorníu en premsa escrita amb persones que han volgut identificar amb els seus valors de marca de tenacitat, treball i esforç: Isabel Coixet, Eduard Fernandez, Manuel Outomuro, Àngela Becerra i el mateix Lorenzo Caprile.

A la presentació Corodorníu ha mostrat el vestit com a peça d'art entorn la que gira la campanya si bé no han volgut avançar encara quin serà el destí definitiu de la peça.

Cliqueu aquí si voleu enllaçar amb la pàgina que us permet veure l'anunci

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada